معرفی انیمیشن | گوزن بی‌شاخ «Spring Jam»
  • کد مطالب: ۱۵۴۶۳۶
  • /
  • ۲۷ آذر‌ماه ۱۴۰۲ / ۱۴:۴۴

معرفی انیمیشن | گوزن بی‌شاخ «Spring Jam»

انیمیشن کوتاه «گوزن بی‌شاخ» داستان یک روز عالی در جنگل است، زمانی که همه‌چیز از پرنده‌ها و هوا و موسیقی و ... دست به دست هم می‌دهند تا گوزن بی‌شاخ یک روز فوق‌العاده را در جنگل سپری کند.

عاطفه جوینی - انیمیشن کوتاه «گوزن بی‌شاخ» داستان یک روز عالی در جنگل است، زمانی که همه‌چیز از پرنده‌ها و هوا و موسیقی و ... دست به دست هم می‌دهند تا گوزن بی‌شاخ یک روز فوق‌العاده را در جنگل سپری کند.

داشتن شاخ معمولا برای گوزن‌ها خیلی مهم و حیاتی است. اما گوزن داستان ما که شاخ ندارد، در کنار گوزن‌های شاخ‌دار جنگل احساس تنهایی می‌کند.

از آنجا که هرروز صبح پرنده‌ها روی شاخ گوزن‌ها می‌نشینند و آواز می‌خوانند، برای گوزن بی‌شاخ هیچ پرنده‌ای وجود ندارد. یک روز گوزن داستان ما دوان‌دوان به سمت گوزن‌های دیگر می‌دود با این تفاوت که این بار روی سرش یک پرنده نشسته است.

همه به او نگاه می‌کنند و منتظر می‌مانند پرنده‌ بخواند اما متأسفانه صدای پرنده بسیار گوش‌خراش است و باعث اعتراض دیگران می‌شود.

این موضوع گوزن داستان ما را عصبانی می‌کند و آن‌قدر پاهایش را به زمین می‌کوبد که سنگ زیر پایش ترک ‌می‌خورد و به درون دره سقوط می‌کند.

نه! نترسید! اتفاق بدی برای گوزن داستان ما نمی‌افتد. شاخ و برگ درخت‌ها جلو افتادن گوزن را می‌گیرند و او به جای دیگری پرتاب می‌شود.

این پرتاب برای گوزن، داستان جدیدی رقم می‌زند و خوشحالی را به او بازمی‌گرداند. حالا اگر دوست دارید بدانید چطور می‌توان یک گوزن بی‌شاخ را خوشحال کرد، حتما انیمیشن را ببینید.

 

نام انیمیشن:
گوزن بی‌شاخ Spring Jam

سال انتشار:
۲۰۱۶

کشور:
نیوزیلند

کارگردان:
ند ونلاک

شبکه‌ی سازنده:
استودیوی اونیدو

زمان:
۶ دقیقه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.